برنامه ریزی برای دستیار آموزشی دانشجویان دکتری

 
به استحضار می رساند در راستای پیشبرد سیاستهای آموزشی، توانمندسازی و ایجاد انگیزه دانشجویان دکتری، پیرو مصوبه هیات رئیسه دانشگاه الزهرا (س) در تاریخ 29/10/94 کلیه دانشجویان دکتری دانشگاه الزهرا (س) می توانند از دستورالعمل دستیاری آموزشی دانشجویان دکتری بهره ببرند. دانشجویان دکتری پس از تایید یکی از اساتید عضو هیئت علمی گروه با رعایت شرایط ذیل می‌توانند برای یک نیمسال و از نیمسال سوم تا پایان نیمسال هفتم تحصیلی، به عنوان دستیار آموزشی تعیین شوند. لذا مدیران هر یک از گروه‌های آموزشی می بایست در زمان برنامه‌ریزی آموزشی نیمسال آتی تحصیلی بر اساس تقاضاهای واصله از سوی اساتید پذیرنده دستیار(طی فرم شماره 1)، به طرح درخواست‌ها در گروه و تصویب آن بپردازند. لازم است دانشکده ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی نماید که فهرست نهایی متقاضیان و فعالیت مربوط به هر دستیار (بر اساس نوع فعالیت بصورت حضوری، آنلاین و آفلاین) حداکثر تا پایان هفته سوم آموزشی هر نیمسال تحصیلی( طی فرم شماره 2)، به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارائه شود. متن کامل آیین نامه به پیوست موجود می‌باشد.
خلاصه ای از متن آیین نامه:
1. دستیار آموزشی لازم است موافقت استاد پذیرنده دستیار را در خصوص دستیاری آموزشی برای یکی از دروس مورد تدریس وی در یک نیمسال تحصیلی با تایید گروه آموزشی مربوطه جلب نماید.
2. دستیار آموزشی در زمان اجرای طرح دستیاری باید در نیمسال سوم تا هفتم تحصیلی شاغل به تحصیل در دانشگاه باشد.
3. دانشجوی متقاضی نمی‌تواند به طور همزمان در یک نیمسال، هم از مزایای طرح دستیاری آموزشی و هم مزایای حق التدریس برای یک موضوع کار مشترک (مانند کلاس حل تمرینی که در سیستم آموزشی برای آن حق التدریس محاسبه می‌شود) استفاده نماید. 
4. میزان همکاری دستیار آموزشی در نیمسال تحصیلی مربوطه حداکثر تا 45 ساعت به ازای هرساعت 10000 تومان (بر اساس مصوبه21/1/98 هیئت رئیسه دانشگاه) می‌باشد.
5. حق الزحمه دستیار آموزشی با ارائه گزارش حسن انجام کار وی (طی فرم شماره 3) از سوی استاد پذیرنده دستیار و تایید ایشان به همراه تایید مدیرگروه و معاون آموزشی دانشکده به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در پایان هر نیمسال تحصیلی قابل پرداخت خواهد بود. 
 
 
دریافت فایل های مورد نیاز ==> (دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
28 06 2020 00:00
تعداد بازدید : 28